090414

Idag gick jag och F. en promenad med hennes vovve. Först gick vi hem till mig så jag tog på mig leggings och shorts, det var ju så vaaaarmt. Sedan tänkte vi ta en promenad i elljusspåret med det sket sig när det började att blåsa. När vi kommit hem till F. så kollade vi på Hairspray. F;s mamma skjutsade oss hem till H så att jag kunde ta hans bil och sedan for vi till sjukhuset för F mådde inge bra. Så nu ska hon få nya mediciner och vi får hoppas på att det blir bättre.

jag älskar er H. och F. (L)



Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

I love u. du är det bästa jag har, du är bättre än min familj. du är som den systern jag aldrig fick men vann ändå. Without u I'll be dead. evigt tacksam för dig vännen.

2009-04-14 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0