090427

Hej sötnosar!

Nu känner jag att det är längesedan jag bloggade. Har inte gjort det sedan igår. Haha.

Hur såg gårdagen ut då? Jo efter jobbet så for jag till H; s kusiner och snackade en massa skit med C. sedan for jag ner till H; s fotbollsmatch till andra perioden. Sncka om att förlora stort. Jag tror det blev 6-0 eller någonting sånt. Meb jag sog inte matchen så mycket. Träffate en jättetrevlig tjej med en jättegullig liten chihuahua som jag snackade med istället.

Jag hade inte tänkt att äta någontng på kvällen men det bled sallad från pizzerian. Jättegott.


Bild lånad från Google.

Kram

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

hehe ta dig en kopp kaffe!:)

2009-04-27 @ 10:27:44
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: biffen

det finns inga perioder i fotboll... Det heter halvlek

2009-04-27 @ 12:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0