Från F.

Carolina, MIN Carolina vad finn det att säga en denna underbara dam? Hon har räddat mitt liv så många gånger nu så jag kan inte ens räkna det på fingrarna. Jag tror inte att hon riktigt vet om det själv. Hon finns där i alla lägen och stället upp på mig obeskrivligt mycket.

Samtidigt så vet hon att det räcker att veta att hon bara är där men ändå så gör hon så mycket med. Samma med hennes pojkvän. Har aldrig varit med om liknande människor i hela mitt liv, det är helt fantaskiska. Och jag skriver dethär för att jag vill att ni bloggläsare verkligen ser den riktiga carolina.

Jag är säker på att gud har sänt henne för att rädda mig.

Jag förväntar mig inte att hon gör allt som hon gör för mig, men hon gör det ändå! Hon är värsta superwoman utan att hon ens vet om det.

Jag berättar inte alla tankar jag har.. alla sjuka tankar som jag har för någon för att jag är rädd för deras reaktion. Carolina vet inte alls men hon vet det mesta. Hon vet mer än vad hela min familj gör.

Min familj har sabbat mig och gjort att jag är där jag är idag – på en psykiatriavdelning på sjukhuset

Och utan Carros hjälp så hade jag inte suttit här, då hade jag antingen legat på en intensivvårdsavdelning eller i himlen.

 

För mest av allt i hela livet så vill jag vara i himlen nu. Men det är enbart CAROLINA som får mig att kämpa!

 

Jag älskar dig som en syster, carolina. Du är den bra delen i min familj och jag hoppas att du aldrig ger upp hoppet på mig. Jag kan vara tråkig och umgås med, nerstämd osv. Men det hindrar inte henne från att umgås med mig.

Det är inte bara vänskap som är vatten.

Det är familjeskap som är blod.

Och blod är tjockare än vatten, right?

 

 



Jag älskar dig med F. och du vet att jag alltid ställer upp, det är ju det som vänner gör. Eller hur?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0