Duschen nästa!

Jag försökte mig på att klippa gräsmattan.
Efter att ha kämpat mig igenom en femtedel
av baksidan, tog det slut på bensin. Så jag
tankade klipparen och när jag skulle dra
igång den igen så gick det inte! Jag försökte
allt. Men det gick inte.

Nu ska jag duscha eftersom att det är kokhett
ute. Eller det står ju iallafall 26  grader celcius
på termometern.
Sedan så får vi se om jag och H. möjligtvis
far hen till Wilma och leker med henne eller
om vi far iväg och badar istället.



Ikväll så ska jag hem till Frida och färga mitt hår
blondare. Jag ska slinga hennes också. Men
vilken färg så slingorna hon ska ha vet jag inte.
Jag tror att dom ska vara ljusa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0