Hemma från skolan

Hemma från skolan. Idag så sa vi vara
hej och fikade lite. När jag slutat så gick
jag till Louisa, som är administratör av

något slag på skolan, och frågade hur
jag skulle göra eftersom att jag fick IG
i  matte B. Hon berättade att jag ska
anmäla mig till omprövning senast på
måndag.

Jag var upp till Stina och Bo förut, det är
mammas faster och hennes kar. Jag fick
1000 kronor eftersom att jag åker till
Mallorca på lördag. Jag längtar!

Imorgon klockan 11 så har jag bokat tid
på nagelverkstan´ så att jag har snygga
naglar när jag ska på brölloppet den 5:e.
Dagen innan vi åker hem till Sverige igen.

Nu ska jag ner och äta lite mat. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0