Vad ska jag ta mig till i höst?

H. har kommit in på driftteknikerprogrammet på Örebros Universitet till hösten.
Vilket jag tycket är jätteroligt. Programmet är på två år. Jag tar studenten om ett
år och då kommer jag såklart flytta ner. Men vad gör jag fram till dess? Jag har
ju såklart frida, men henne kan jag ju inte gosa med på samma sätt som med
H. om ni förstår vad jag menar ;)

Men två år går fort. Också kommer  vi ju kunna träffas på lov och kanske till och
med några helger. Jag tror att det kommer gå bra ändå.
H. blir ju inte ensam där nere heller. Han har ju Hampus som redan pluggar där
nere. Och Hampus är en sjukt bra kille :)

Nu ska jag städa. Det är lite stökigt här inne.
Men det är dock inte lika stökigt som Desirée Dessie Nilsson brukar ha på sitt rum.
Kolla in hennes rum, jag menar hur kan man leva så som hon gör?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0