Sjuk, men inte en gris.

Okej, nu är det väldigt länge sedan jag slkrev någonting är eller hur? Nu ska jag komma med en massa bortförklaringar, men jag har varit sjuk och bara itne orkat. Visst jag är fortfarande lite krasslig med halsont och snuva. Men det fixar vi med en massa c-vitaminer, halstabletter och närspray ;)

Huvudsaken är ju att jag är bra i morgon, eller eftersom att klockan är efter 24.00 så är det ju ikväll jag ska vara frisk. Andréa bjöd med mig på maskerad :) Så vi ska ta en tripp på stan för att hitta någonting passande. När jag pratade med mammma så tykte hon har jag skulle passa som Lotta på bråkmakargatan, karlsom på taket pippi eller någon från bullerbyn. Men, ja, vi får se vad det blir. H. tycker för övrigt att jag ska vara Tingeling :)



Kommentarer
Postat av: fridaaay

Jag röstar också på tingeling! :D

2009-12-11 @ 01:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0