Välkommen till världen Liam!

Hej ni underbara! Har ni haft en trevlig dag/kväll? Det har jag kan jag lova. Jag fick veta för en liten stund sedan att jag har fått en kusin. Han heter Liam. Farmor skickade ett mms och han är jättesöt!

Men hur var gårdagen då, kanske ni undrar. Det var bra, jag följde ju med Andrea på maskerad. Hon var Peter Pan och jag var Tingeling. Det var roligt. Vi dansade limbo. Tyvär så var jag ju tvungen att ramla :P Men Andrea därimot vann! Tänk om jag fick vinna någon gång :P Sedan drog vi och Thomas till kåren och dansade järnet. Min H var också där <3

Nu sitter jag i soffan och ser på MTV, en sak jag funderar på är varför kanalen heter MTV (music televition) när det mest spelas upp en massa serier. Jag kan störa mig lite på det faktiskt. Menmen. Nu ska jag se om jag och H kan se på en film kanske :)

Ha en underbar kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0