Good morning sunshine!

Det ringde på H;s telefon. Det var komunen.
Tydligen så skulle han jobba idag. Vilket han
inte visste om. Det är ju en fördel att dom
meddelar vilka dagar han ska jobba. Istället
för att ringa och skälla för att han inte är där.
Dålig stil anser jag.

Nu försöker han iallafall ringa runt för att fixa
nyckel så han kommer in. Men komunen har
ingen extra och hans kompis svarar inte. Men
vem klandrar honom. Klockan är ju fem i tio.




Vad ska jag göra nu då. Jag är för vaken
för att kunna gå och sova igen. Tro det eller
ej, jag som alltid kan sova. Men tydligen inte
i dethär fallet:P Haha.
Jag får väl sitta här i min ensamhet och läsa
en massa intressanta bloggar istället . Nu då
det inte är någon som klagar på att jag inte gör
någonting annat. H. klagar alltid på att jag bara
läser bloggar. Men jag tycker ju om det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0