Mätt som en plätt

Jag är nyäten. H. köpte mat på Tics Thaimat i Timrå
som vi har ätit av nu. Jag vet inte, jag tror att min
magsäck har krympt. Förut kunde jag alltid äta hur
mycket som helst. Som tex. 9pack meny med +meny
och en extra cheese på Donken. Nu orkar jag inte
äta +menyn och den där extra cheesen längre.
Men jag ska inte klaga. Det blir ju billigare att äta nu ;)



Ikväll så åker jag till Göteborg, ni har väl inte glömt det?
Familjen min är redan där nu. Jag och H. hoppar på
Nattåget ikväll och kommer fram 08,20 i morgon bitti.
Tyvär så har vi bara sittplatser, så vi måste sova sittandes.
Men det är nog inga problem. Inte för mig i allafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0