Dop

Hejsan allesammans!

Förlåt, nu är detr länge sedan jag skrev någonting här.

Igår var helt underbar. Jag, H. och Markus åkte in till sidsjön till några som vi lärde känna ( okej, jag kände en av dom sedan innan) Vi gick ner till sjön och satte oss. Vi badade, fast jag kom bara ner till midjan, och bara tog det lugnt.
Efter ett tag kom det mer folk. Vi spelade kubb och några drack lite. Inte mycke alls, utan bara för att det var gott ( ingen jävla fjortisfylla här inte!). Efter några timmar kom det några negrer och började grilla. Don hade med sig gitarr och spelade lite medan några av oss satt och sjöng till musiken. Dom var jättetrevliga. Sedan spelade han "panta-mera" låten och vi dansade till den :D
Det går inte att beskriva hur underbar den kvällen var!

Nu ska jag ta på mig min korallfärgade klänning och fara iväg till H. Vi ska på dop. Hans kusinbarn ska döpas:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för en trevlig kväll i fredags! Ni är varmt välkommna att joina oss igen :) Bilderna ligger ute på bloggen nu :)

2009-06-28 @ 18:31:29
URL: http://maley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0