Finns det någonting värre

Finns det någonting värre än att ligga hemma och vara sjuk?
Nej, antagligen inte. Jag har feber och huvudet bultar. Också har jag sjukt tråkigt.
Jag tror jag ska tvätta lite kläder idag. Jag kan ju inte sova och någonting måste jag ju göra.
Så jag ska nog tvätte lite kläder, eller, mycket kläder.

Egentligen så vill jag fata iväg på jobbet. Men det är nog inte så bra eftersom att jag har feber.
Men jag är en sådan som måste ha någonting för sig. Även om det är att jobba.
Jag blit så uttråkad annars.

Jag saknar H. också. Min älskade prins. Han sov inte här inatt. Jobbigt att sova ensam när
man är van att ha någon bredvid sig när man somnar och när man vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0