Korstaverket

Hejsan sötisar!
Idag var det min sista dag på Korstaverket. Lite sorligt faktiskt eftersom att jag trivdes där. Men nu har mina tre veckor (2 dagar i veckan) gått så nu är jag klar med fotandet. På måndag så måste jag börja redigera bilderna, kontraster mm.

Nu när jag är hemma så har jag slängt in lite tvätt i maskinen, och det mina vänner behövdes. Jag har nästan inga rena kläder kvar.

Nu ska jag peela ansiktet, raka benen, in i duschen och sedan spruta in blekspray i håret. Jag kommer bli så snygg :)



Denna (o)vackra bild på mig bjuder jag på!

Kram från snyggCarro

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

tack tack :)



a de där e inte njas :)

2009-06-05 @ 20:14:40
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0