090304

Okej, förlåt!
Jag har itne kunnat blogga någonting eftersom att jag har varot i Björnrike med min familj och Hankeyboy. Vi åkte upp i måndags med pappa och jag somnade som vanligt i bilen. Och som vanligt så knäpper älsklingen bilder på mig när jag sover, och jag är så vacken med munnen öppen och dräggel i mungipan ;) haha.
På tisdagen så åkte vi i backarna och jag vet int vad det var med mig den dagen, jag var helt enkelt  jättetjurig och vrång.
Osdagen vad ju bättre iallafall. Vi for ner till byn med mamma och kollade på en massa hemslöjd och skut bara ;P haha

Nu är jag på KU och vi ska äta god mat och sjunga singstar :D yeah vad kul.

På lördag tänkte jag och älskling dra hem några kompisar och göra iordning lite mat oför att senare dra in på krogen. Jag tror att det kommer att bli askul :)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0