090309

Nu har jag hunnit med att lämna tillbaka kjolen och varit på Mediamarkt med älsklingen. Vi kollade på en telefon till honom eftersom att hans gör lite som den vill, jag passade på att kolla om dom hade headset till Xperian men det tycks inte finnan någonstanns. Jag fick ju med ett i kartongen när jag köpte telefonen men jag har ju lyckats tappa bort det. Jag har kollat på alla ställen där dom säljer telefoner med headseter finns inte någonstans. När jag var in på Telenor så kollade dom i sonyerikssons produktkatalog och det finns inte ens med där. Jag tycker att det äör lite konstigt att det itne finns fast att det finns. Fattar ni vad jag menar? 
Men jag älskar telefonen, det är den bästa jag har haft. Nu har jag haft den sedan november kanske, och det enda problem jag har med den är batteriluckan.





Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0