090309


Nej det blev inge 2 1/2 men och Design Simon och Thomas eftersom att grabbarna skulle kolla på hockeyn. Nu ska jag lägga mig eftersom att jag ska upp halv fyra imorgon. Jag har praktik med en lastbilschafför i tre veckor och nu undrar nu varför med en lastbilschafför när jag går ett fotoprogram? Jo, det ska jag talaom för er. Det fanns ingen fotograf i sundsvall som hade tid för mig, antingen hade dom redan praktikanter eller så var dom för lite folk så att dom inte har tid och jag vill inte fara till stockholm eftersom att dels kommer jag att sakna Henrik så himla mycket och att jag har inte råd att ta ledigt från jobbet. Så jag ska göra en fotodokumentär om hur det är att vara lastbilschafför:)


Nej, nu måste jag sova, annars så kommer jag inte kunna ta mig upp imorgon. Godnatt!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0