090320

Förlåt för den senaste veckan. Jag har helt enkelt inte orkat blogga någonting.
Jag har för mig att jag har skrivit i ett inlägg att jag praktiserar med en lastbilschafför, och jag kliver upp mellan halv fyra och halv fem på mornarna, beriende vilken dag det är. Så när jag ahr kommit hem så har jag itne orkat blogga någonting.

Eftersom att jag och Henrik flyttar tillbaka hem i morgon så hare vi plockat upp lite här i lägfenheten och vi ska väl städa ordäntligt snart.





Kusinen Wilma fyller tre år idag så vi måse iväg och köpa present åt henne. Så ikväll, jag vet inte vilken tid ännu, ska vi till henne och äta lite tårta och leka med hennes nya leksaker :)

GRATTIS SÖTWILMA :D

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0