090325

Idav var det sista dagen på praktiken, härligt nu få rjag sova ut på mornarna och itne kliva upp halv fyra ;) haha. Idag var vi i Kinsta på en hönsfarm shit vad många höns, så många har jag aldrig sett förut.

När jag slutat kom Henke och hämtade mig och vi for till ikea och köpte tyg till min necessär som jag har fått för mig att sy. Det blev ett grönt vaxdukstyg.

Nu väntar jag på att Hankeyboy ska komma hem från fotbollsträningen. Och jag måste packa. Jag far ju till Undersvik med mina konfirmander i morgon och kommer hem på söndag. Om der itne finns internet där så kommer ni inte att höra ifrån mig fören på söndag eftermiddag, tyvärr. Så därför tänker jag bjuda på en bild av mig (fast nu är jag ju blond) 



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0