090326

Oj vad jag är pigg nu, jag känner mig ganska utvilad.
Nu ska jag packa det sista innan jag hoppar in i duschen.

Packlistan;
Sänglinnen, (örngott, påslakan, underlakan, eller sovtäcke/sovsäck)
Toagrejer (tandborste, tandkräm, schampo, tvål)
Medicinee
Handduk
Badkläder (för dig som inte vill/kan åka i backen
Skidutrustning (slalomskidor, bräda)
Termos, märkt med ditt namn!
En plastlåda (glasslåda) att lägga lunchmackor i, vi gör lunchmackor själva och tar med till backen
Kläder för att vara i backen
Kläder, ta med varma kläder för att kunna vara ute
Inneskor, om man vill, annars kanske ett par extra (tjocka?) sockar
Man blir lätt blöt och kall så till att ta med ombyten
Godis
Fickpengar

Bussen går klockan nio så jag får nog skynda mig lite.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0