090518

Hejsan allihopa!
D. har precis gått hem till sig. Jag och H. hade tänkt att lägga oss nu, det är ju en ny dag imorgon och då måste man ju vara pigg.
Imorgon kväll så är det venisage på Bildens huh nere vid Navet i Sundsvall, Fotoeleverna på Sundsvalls gymnasium ställer ut i temat "Det Ljuva Livet". Och som vissa av er vet så är ju jag en av dom. Så det tycker jag att ni måste kika på någon dag här framöver :)
Imorgon har jag dans också på estetisk verksamhet och nu håller vi på med Balett. Jag har ju inte hunnit vara med någonting eftersom att jag var i London då vi började med det. Men jag tror att det är roligt.
Nu sitter H. och safsar på mig så jag ska sluta skriva och bita tillbaka lite.

Ha en trevlig kväll/natt

Kramar från C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0