Det skulle vara..



- Gå på en gala full med kändisar. Det skulle vara en upplevelse det;)

- Träffa Kissie. I sin blogg så framstår hon som en (ibland) elak egoistisk tjej som bara tänker på sig själv.
Men jag tror att hon är jättetrevlig in real. Och att den mesta av kaxigheten bara är till för att locka
till sig fler läsare (och det verkar ju fungera).

- Få längre hår. Nu har jag en page, som jag ioch för sig trivs väldigt bra med,
men jag vill ändå ha ett riktigt långt kändissvall.

- Vinna en miljon, eller vad säger ni? Det första som jag skulle göra är att köpa en lägenhet.
Och sedan förnya min garderom och köpa någonting riktigt, riktigt fint till H.

- Kunna resa i tiden. Tänk att få kunna återuppleva alla barnaminnen man har.
Och om man kunde få en tjuvkik på framtiden.

- Ta studenten någon gång. Ja jag har ju ett år kvar eftersom att jag gick om första
året på gymnasiet då jag bytte linje. Jag är ju klad att jag gjorde det för annars så
hade jag nogt inte trivts så bra. Men man blir ju lite svartis på alla gamla klasskamrater
som tar studenten iår.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

svv: hahah fan vad kul:D kul att nåra kunde dansa iaf:D

2009-05-04 @ 23:43:45
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Josie

Vinna en miljon och resa i tiden vore riktigt riktigt kul i alla fall :D

2009-05-05 @ 17:20:02
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0