Cops


Är det bara jag som gillar att se på "Cops" Egentligen är det tragiskt att det ska gå så långt som biljakter och skottlossningar, men det äroligt att se på. När den jagade i en jakt gör en vänstersväng så säger poliserna "Den misstänkta gör en vänstersväng" Om han hoppar ur bilen "Den misstänkta hoppar ur bilen". Om han ramlar i en "fotjakt" så säger dom "Den misstänkta ramlar" Och så vidare. Hur tydligt vi än ser. Det spelar i ngen roll om alla snutar ser vad som händer så ska det ändå kommenteras. Ganska komiskt anser jag. Poliserna är väl knappast blinda, eller?


Kommentarer
Postat av: Malin B

haha jag kollar på det ibland, tycker mest det är kul när dom kommer på riktigt skithöga människor med saker! eller när dom lurar folk att köpa luder. kanske måste dokumenteras eller nåt eftersom dom kommenterar så? ha ah nej jag vet inte

2009-11-24 @ 18:43:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0