God morgon!

God morgon! Jag sitter vid frukostbordet, äter gröt och funderar på vad nattens dröm kan betyda.

Drömmen gick till så här:
Jag hade fått en uppgift (i vad vet jag inte, det var någonting i skolan) som hade med råttor att göra. Så jag hade fått tre stycken råttor (ja, levande) som jag skulle stapla på varandra. När det blev natt så la jag råttorna i en gryta så att dom inte skulle rymma (fråga inte vad jag fick kastrull ifrån). På morgonen efter så var dom borta så jag började att leta. När jag hittade dom så satt dom tillsammans med en ökenråtta som min syster hade haft* tre år tidigare (i drömmen alltså) och en riktig soptippsråtta storlek knähund. Jag fick tag på de små råttorna och släppte ut dom i det fria. Sedan var det dagt för "knähunden" Han var svår, vi började brottas och slåss. Jag fick ta tillhyggen och slå mot huvudet för att han inte skulle äta upp mig.

Vad betyder drömmen? Det är ju fredag den 13:e idag, är det så att jag ska slått med råttor idag?

Kommentarer
Postat av: Biffen

Du har en grymma magmuskler på headern!!! Samt att, (ta inte detta seriöst) att du käkar steroider för resten..!!



(Den allvetande datorn påstår att klockan är 04.03 när jag skriver detta och du får resonera kring vad det betyder en helg-natt!!!)

2009-11-14 @ 04:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0