Hej! Igår

Hej! Igår kom jag till Örebro. Resan gick bra men jag ramlade när jag klev av tåget här nere:P Haha. Fast det var itne mitt fel. Jag hade med mig världens största väska på hjul och när jag klev av så hamnade väskan snett, när jag skulle ställa den rakt så kom det ett barn och ställde sog i vägen så¨istället för att ställa ner väskan på henne så tappade jag balansen och ramlade. Men ingen skada skedd.

Idag är det tisdag och vi ska in till Marieberg och lämna in H;s dator för 5:e gången, hoppas han får en ny nu. Som han skulle ha fått förra gången enligt reklamationsrätten. Men på OnOff verkar dom inte kunna sånt :/

När vi ändå är i Marieberg så ska vi handla lite mat också. Sedan när vi kommer hem så ska jag fortsätta på projektplanen. Det kommer att bli toppenbra tilll slut iallafall. Det känner jag på mig. :)

Ha en bra dat mina vänner. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0