Snacka om

Snacka om att jag är en räddare i nöden. Jag lyckades skrapa ihop 28 kronor i mynt till min älskade som har varit utan snus i två dagar. Så efter middagen ska vi gå ner till Willys och köpa en billig dosa för 25 kronor. H. ser helt förstörd ut. Kan inte vara lätt att vara så beroende.


På tal om att gå åt. Jag håller på att bli galen. Grannarna spelar musik för hela huset. IGEN. Han dom ingen respekt för andra? För några dagar sedan vaknade jag på morgonen av detta poppande. Efter kanske en timme tänkte H. gå dit och knacka på, men det var redan en annan granne där som knackade. Ingen som öppnade, men musiken sänktes. Fega jävlar.

Kommentarer
Postat av: mamma

...utan snus försmäktar vi på denna ö...

Vilken björntjänst Carolina! Henke, skärp dig. Snusfri till jul...

2009-11-23 @ 20:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0