Hallå alla



Hallå alla vänner där ute! Jag har tyvär inte kunnat blogga för att mitt internet itne fungerar.

Jag måste säga att jag har haft otroligt tur med kändisar nu i helgen. I lördags natt var jag ut på Memento med en kompis och vilka är där om inte "Snake of eden" (dom heter någonting annat nu, men jag minns inte vad),  ni vet de tre killarna som strular med Lady Gaga i hennes video Papparazi. Grabbarna är från sundsvall men bor i LA. Jäkligt trevliga killar. Sedan igår så kom Alice Svensson och handlade av mig på jobbet (jag jobbar på McDonalds). Hur srot är chansen att det händer på en enda helg liksom? Haha, kul var det.

Idag har jag och syster varit in till birsta och lämnat in min telefon, för tredje gången. Nu är jag trött på den skiten! Jag säger bara det, köp INTE en SonyEriksson Experia! Den är apdålig. Sedan så handlade jag "blombollar" att ha i mina krukor på mitt rum, så det inte ser så himla tomt ut i fönstret. Jag kan säga att det ser betydligt bättre ut nu:)

Just det ja! Jag har hittat en blogg som jag tror kommer att bli någonting stort. Än så länge är det bara två inlägg (om man itne räknar med testinlägget, då blir det tre) bloggen hittar nu HÄR.


Kommentarer
Postat av: maggie

The Donies :) <3

2009-10-26 @ 17:16:40
URL: http://magdalenalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0