Hallå snyggingar

Hallå snyggingar! Nu sitter v hemma i Fridas lägenhet. Jag, frida, marre och anton. Dom sitter och förar lite medan jag kör på nyktert ikväll. Men vi ska in till Memento Palace sedan och röja huset. Och jag kan lova att jag kan ha roligt även fast jag inte dricker.

Idag har varit en lugn dag, med lite städning och choklasbollsbak. Tyvär så fungerar inte internet hemma, flera i timrå-sörbergeområdet har krongel med sitt internet. Det är någonting med bredbandsbolaget. Menmen, jag klarar mig ändå ganska bra. Fast jag saknar du bloggandet ganska mycket. Och jag förstår ganska väl att nio saknar mitt bloggande när jag inte skriver på dagarna. Men det inns ingenting jag kan göra tyvär. Så ni får stå ut med dåliga uppdateranden. Men om jag ska vara ärlig så bloggar jag inte för eran skull. Jag bloggar för min skull. Jag mår bra när jagh får skriva av mig litegranna.

Nej nu ska jag vara social med mina vänner.. Ha en bra kväll alla där ute. Kram

Kommentarer
Postat av: beckaa

låter kul :) ha en bra dag !

kram rebecka

2009-10-29 @ 12:57:55
URL: http://isaobecka.blogg.se/
Postat av: Ronja

Ha kul ikväll! :D

2009-10-29 @ 22:37:05
URL: http://ronjastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0