Hej allihopa

Hej allihopa! Nu sitter jag i min säng och lyssnar på My Chemical Romance-Famous last words. Jättebra låt! Medan jag lyssnar så funderar jag också på vilken tid jag ska ställa klockan på imorgon. Det är så att jag ska på sjukhuset och ta en massa prover i morgon bitti. Vad alla proverna är är jag intehelt säker på, men jag minns att ett av testerna var kolesterol iallafall.

Jag måste komma ihåg att maila skolan i morgon och meddela att jag kommer senare till skolan, om jag kommer alls. Jag vet ju inte hur lång tid det tar att ta alla dessa tester. En jobbig grej med detta är att jag får inte äte någonting efter 24.00 inat till efter proverna, och som mina vänner vet så är jag väldigt hungrig av mig. Eller, jag behöver inte ens vara hungrig för att smälla i mig en pizza eller någonting annat. Jag äter i tid och otid. Jag måste erkänna att jag har bra ämnesomsättning med tanke på hur smal jag är och hur lite jag tränar. Den lilla träning jag får är till och från bussen + skolidrotten en gång i veckan. Jag förstår faktiskt inte vart allting tar vägen. Jag äter ju så mycket!

Nog om matprat, jag blir bara hungrig.

Jag somnade på bussen på väg till skolan idag. Fast det är väl inte så himla konstigt. Jag körde ju hem från Örebro igår. Jag åkte strax efter två på dagen pch kom hem strax efter tio på kvällen. Ioch för sig så tog jag en sväng förbi Ockelbo och hälsade på mormor. Det gick bra att köra hem själv. Jag hade stereon på högsta volym och sjöng med i Wanda Jacksson-låtar och My chemical  romance-låtar :P När jag kom n hem så kunde jag inte somna, så när jag fortfarande var vaken 03.00 så gick jag ner och tog en nattmacka och ett glas mjölk.  Jag somnade inte förän vid fyratiden. Så jag var hyffsat trött när jag vaknade.

Jaja, nu ska jag slå en pling till min prins och sedan ska jag försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0