Hej! Idag

Hej! Idag har jag sovit länge. jag kan lova att det var skönt :) Idag börjar jag ju som sagt halv två. Det är ju tårttävling på schemat, roligt.Innan det ska jag hem till bästa vännen och hämta lite kläder och saker som jag ska köra till henne. Hon är inte hemma nu. Vi pratadet vid på telefonen igårkväll, men eftersom att jag inte visste om jag kunde ha bilen idag så skulle jag ringa henne.

Jag sitter här och lyssnar på MJ och funderar på vad det egentligen vad som hände. Det är ju sjukt hur en läkare kan döda någon. Fast vi vet ju inte säkert om det var han. Men om det var läkaren.

Nej jag har inte tid att sitta här mer. Nu ska jag in i duschen, fixa lite kaffe, bestämma kläder och sedan ringa bästa vännen.

Ha en bra dag mina vänner! Kram


Jag när jag och pappa var i London. Byggnaden bakom är Buckingham Palace.

Kommentarer
Postat av: Therése (Heartcore)

Nu fick jag London-abstinens!

2009-10-25 @ 14:45:52
URL: http://www.heartcore.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0