Hej mina

Hej mina solstrålar! Nu på kvällen har jag varit
på styrelsemöte för Svenska Kyrkans Unga här i
Timrå. Mötet gick bra, det var kul, jag känner att
jag blir bättre och bättre i min sekreterarroll hela
tiden :) Samtidigt i ett annat rum på InBetween så
var det stickningskväll, så när mötet var slut så
satte jag och anna oss med damerna där ute och
pratade på. Samtidigt som jag försökte förstå mig
på hur man stickar i mönster. Jag tycker att det är
roligt att hålla på och sticka, fast jag har inte stickat
på flera år.

När jag satte mig i bilen så ringde jag
till min farmor och frågade när hennes syjunta är.
Tyvär så är den på onsdagskvällar, den kväll i veckan
som jag har konfirmander. Annars så hade jag nog
börjar följa med farmor på dom kvällarna. Det hade
varit riktigt roligt tror jag.



Kommentarer
Postat av: M a ll a n m a mm a

Hahaha jag brukar sticka ibland x) men bara för skojs skull och inget mål med det hela ;P

2009-10-08 @ 12:46:27
URL: http://www.surfland.se/mallanmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0