Hej! Nu



Hej! Nu är jag tillbaka från borgvattnets prästgård. Som förövrigt har varit med i "det okända" och "Ghosthunters international". Det var ganska lugnt hela tiden vi var där, förutom när vi skulle sova.

Det var jag, Malin, Maggie och Erica som sov i det gula rummet. Vi hade släckt lampan och jag låg i halvdvala. Helt plötsligt hör jag en tydlig duns och jag får som ett krampanfall och jag hör hur jag flämtar. Samtidigt blir jag alldeles tom i huvudet. När jag öppnar ögonen så kollar de andra tjejerna på mig, nästan med skräck i ögonen. Malin frågade vad som hände. Så jag svarade att jag inte visste, men att det antagligen var på grund utav ljudet som jag skakade. Då kollade tjejerna på mig igen med uppspärrade ögon och jag hörde Malin säga "Det var inget ljud, Carro". Jag har aldriv varit med om någonting mer obehagligt.

Nu är jag hemma i mitt trygga hus utan spöken. Nu ska vi äta varma mackor och sedan ska jag duscha. Kram


Kommentarer
Postat av: Andrea

men gud vilket läskigt hus :(

2009-10-31 @ 14:27:26
URL: http://prettyobsession.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men usch vad läskigt :)

Jag har tänkt åka dit någongång. Var det värt det?

2009-11-01 @ 21:42:01
URL: http://millss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0