Ni förstår inte,

Ni förstår inte, jag förstår inte. Jag gråter
var och varannan dag. Jag känner mig som
värsta småglinet, men jag kan inte hjälpa
det. Tårarna kommer av  sog själv så fort
någonting påminner mig och H. En film vi
har sett, byxor som ligger i garderoben,
eller ett foto. Han är ju inte borta. Han bor
ju bara i en annan stad för att plugga. Han
kommer hem då och då. Jag kommer ner
till honom då och då. Sedan när skolan är
slut så flyttar jag ju ner också.
Men det är bara det att jag är så van att ha
honom omkring mig 24/7. Jag saknar honom
så nedrans mycket. Ni ska se mig nu, både
tårarna och snoret rinner som en flod, men
jag kan bara inte hjälpa det.




Henrik, jag älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: Isa

Och han älskar dig :)

2009-09-15 @ 22:28:30
Postat av: Henrik

Aa det gör han och det kommer han alltid att göra =)

2009-09-15 @ 23:39:52
Postat av: friday

Ring mig imorgon! :)

2009-09-16 @ 01:41:24
URL: http://amazingfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0