20 audusti 2010

Hallåhallå!
Idag klev jag och Amelia upp vid sjutiden, hon fick se på tv medan jag gjorde välling åt henne.
När klockan var åtta åt vi flingor med mjölk. Vi har hunnit med att cykla nu på morgonen också :) Amelia är superduktig på att cykla nu :)
Vi cyklade till en lekpark i närheten av där vi bor också fik Amelia åka rutshkana (hur stavas det?) Nu har vi nyss kommit in igen, så nu ser vi på Barnen i Bullerbyn på barnkanalen. Undrar varför det inte görs såhär bra bawrnprogram längre? , Jag kanske måste ta ocg skriva några bra berättelser dom kan filma.

Vi ska ivög till Himlabadet sedan också, med Magdalena och Pelle.  Så klockan 12 ska jag och Amelia ta en långpromenad ner till ´badet :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gumman du undra över stavningen : rutschkana tror ja de stavas:)

2010-08-20 @ 11:51:46
URL: http://mammi86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0