10 februari 2010

Oj vilken dag! Jag började 12.25 idag, men kom ändå sent. Men det kan kjag skulle på katten som sprang ut. Men som tur fick jag tag på han. Dessutom kom jag bara fem eller tio minuter sent.

Jag hade svenska första lektionen så då redovisade jag en bok jag läst och sedan var den lektionen slut :P Sedan hade vi hål i lite mer än en timme så jag och Camilla gick ner på Barista och åt lite lunch, pasta med laxsås åt jag. Jättegott måste jag bara berätta :) Vi hade samhälle sedan, där vi gick igenom lite inför provet vi ska ha nästa fredag. Jag känner att provet kommer gå bra :). Vi satt mest och surrade en massa, mina klasskamrater och jag. Väldans trevligt:)

När vi slutade så skyndade jag ner till bussen, men som vanligt så skiter busschaffören i mig. När jag kommer ner på stationen så ser jag hur bussen börjar blinka för att åka. Jag är max fem meter ifrån bussen så jag börjar springa. Jag ser att chaffören ser mig, han let mot mig men åker ändå iväg, fast jag venkar att jag ska med. Så jag får vänta till nästa buss kommer, iochförsig bara i 15 minuter, men tack vare detta så han jag inte hem och äta och hämta bilen innan konfirmanderna. Så jag fick ta 2 panpizzer där och slänga i mig.

Vi hade roligt på konfirmandundervisningen. Jag trivs som ledare:) Först så perättade Bo om fastan och vad den innebär och Anders pratade lite också. Sedan så lekte vi lite charader så att dom skulle få söra sig lite innan fikat. Eftersom att det är alla ♥-dag snart så bjöd vi på bullar och hjärtechokladbitar. Det uppskattades:) Efter fikat fick som ett litet papper dom skulle arbeta med innan andakten. Det var jag och Pontus som tog hand om den. Vi läste en text (kungen och torparflickan) sedan sjöng vi alla tillsammans "Du är en bön" innan vi avslutade med Fader vår. En bra och lyckad kväll:)

Jag fick skjuts av Anders hem eftersom att jag inte hunnit hämta bilen. Dessutom fick vi ledare ta varsin glass, och jag tog såklart en piggelin såhär mitt i vintern :P Haha. Men gott var det. Nu sitter jag här och ska snart lägga mig. Jag pratade med H. för en liten stund sedan och sa gonatt då till honom. Så nu ska jag säga dessama till er.

God natt mina älskade läsare!


Nu ska jag in i drömmarnas land och sväva på en massa moln :)

Kommentarer
Postat av: Hank

Jag älskar dig sötis <3

2010-02-11 @ 03:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0