2 februari 2010

Hejsan mina vänner! Jag började skolan 10.10. Vi hade religion och såg på en dokumentärfilm om en tjej som blev nunna när hon var 18. Väldigt intressant film faktiskt. När filmen var klar fick vi böcker och sedan hade vi klassråg.

Maria och jag gick runt på stan. Jag köpte en skinnjacka till syster som hon la undan igår. Eller jag köpte den inte bara sådär, jag ska få pengar tillbaka av mamma när hon kommer hem från fjällen. Sedan vandrade vi vidare till Glitter för att byta ett par örhängen jag köpte igår. Dom var trasiga, "piggen" man kör igenom örat var lös så jag fick nya. På Cubus så köpte jag två enaxlade linnen för 19 kronor styck. En avart och en orangeaktig. Jättefina. Justja, ett rött nagellack handlade jag också.

Vi blev ganska huingriga jag och Maria så vi gick till Sundsvall chocolade hous och åt litegrann. Annelie gör supergoda matiga mackor också, inte bara praliner.

Nu sitter jag i lägenheten och hoppas på att H. ska ringa. Ja om ni har läst mitt inlägg om telenor igår så vet ni också att jag itne kan ringa. H. ringde mig men jag råkade trycka på upptaget. Men han tror nog att jag har lektion eller någonting. Fast jag har ju slutat för dagen.

Jag ska ta på mig ytterkläder och ta på katten sitt koppel. Han måste få gå ut och leka av sig lite nu känner jag. Annars kommer jag itne så sova ifred inatt heller:P

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0