8 februari 2010

Hej igen! Jag gick ju hem till mamma och pappa förut för att byta insulin. Jag trodde att det skulle vara kallt ute så jag drog på mig två långärmade, men det var ganska varmt faktiskt :)

När jag var klar hemma så tig jag en promenad till ica och handlade. Väl där så kunde jag inte motstå att köpa ett tvåpack med semlor. Dock är dom slut för längesedan. Jag kunde inte hålla mig. Haha. Men gott var det. Förutom det så köpte jag lite mjölk, frukt, hårdbröd en korv med risgrynsgröt :P

Ikväll ska jag hem till en kompis på ett MaryKey-party som det heter:) Det ska bli roligt och se vad för smonk jag möjligtvis beställer:P Men jag får tänka på att inte handla för mycket. Det är inte ens säkert att jag behöver någonting. Men kanske så ;)

Nu lyssnar jag på The baseball- hey there Delilah. Riktigt bra låt :)


Kommentarer
Postat av: sandra

HJÄLP! originalet är tusentals gånger bättre ;)

2010-02-11 @ 00:43:00
URL: http://happysandygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0