8 februari 2010

Hallå solstrålar! (eller ska man säga månstrålar nu när det är kväll?) Ikväll har jag varit hemma hos en kompis på MaryKey visning. Jag älskar dessa produkter och der slutade med att jag köpte ett kitt för lena läpper, som jag verkligen behöver!

När jag åkte därifrån så tänkte jag svänga in på ica och handla någonting onyttit, men jag ångrade mig. Jag ska verkligen försöka att inte slänga i mig en massa skit hela tiden. Jag ska ha som mål att jag bara får äta gotta på lördagar. Eller en fika på stan kan jag ju ta när jag vill. Men inte flera gånger i veckan. Fast om någon anna bjuder kan jag ju inte tacka nej. Eller.. Nej nu kan jag inte bestämma mig om jag vill vara nyttig eller inte. Helskotta vad svårt det blev. Bara därför måste jag gå och äta mysli nu. Eller det är ju en massa socker i och det är ju inte riktig mysli, det är ju start, eller chrunshy eller vad det heter. Hahaha. Jag är bara fööör rolig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0