13 februari 2010

Hallå! Ni vet klänningarna jag köpte på tradera? Dom kom igår. Och dom är bara sååå snygga. Ja ni ser ju bilder på klänningarna. Underbara va? Dock är dom lite stora i bysten. Så jag får helt enkelt följa i Kissies fotspår och operera in två vattenmeloner. Eller så syr jag bara in klänningarna.



Igårkväll så bastade ju jag och Carrosnygging. Ja det var ju inte bara vi två. Sedan kom Viktoria dit när vi bastat klart så då städade vi upp innan vi gick upp till Carro. Okej, alla följde inte med upp dit. Utan bara jag, carro, Vicky och Joppe(jag tror det var så han kallades). Vi hade trevligt när vi testade kläder, dansade, bytte om igen, sminkade oss och bytte kläder igen. Haha.  Sedan kom Norda och Sjöblom, Det var väldigt länge sedan jag träffade Sjäblom, Norda träffade jag förra lördagen men Sjöblom måste vara flera månader.

Sedan skulle vi åka iväg till railway men der var tydligen stängt var det någon som sa. Konstigt. Så vi for på Max istället. Efter maten tänkte vi åka till Daltoons men jag blev så trött så vi åkte hem allihopa. Vi fick skjuts av Viktor så det var skönt. Jag skulle ha sovit hos Carro men jag orkade inte. Jag kände att det var bättre om jag sov hemma.

När jag kom hem så tog jag ett bad  och jag somnade nästan i badet, det var ju så varmt och skönt :) När jag lagt mig så ringde H. så vi snackade en liten stund innan jag somnade. Och somnade gjorde jag ganska på en gång :) Jag tror katten var ganska trött också. Han väckte mig inte en enda gång. Och när jag vaknade i morse var han så söt. Han låg på rygg och sov  under min armhåla.

Nu ska jag fixa lite lunch, men ni får ha det så bra :) Kramkram

Kommentarer
Postat av: Nina

Åå älska den blommiga :D

2010-02-13 @ 14:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0