13 januari 2010

Nu är all tvätt klar! Fyra maskiner blev det. Så nu ligger jag och katten i soffan och myser, äter choklad och lyssnar på Lasse Lindh. Underbart! Men jag funderar på om vi ska se på en film istället kanske. Var tror ni om Mulan. Jag har inte sett den filmen sedan den kom ut någon gång runt 1998/99.

Jag ska först bädda nytt i sängen och damsuga upp lite kattsand kom kommit utanför lådan. Också ska jag byta vatten i vattenskålen och hälla upp ett glas till mig själv på samma gång. Sedan blir den mys framför Mulan.

I morgon ska jag till sjukhuset. Jag ska kolla upp mina fötter och kanske göra en gjuten sula. Jag får så himla ont i kvän och höfter. Så när jag har jobbat ett vanligt åttatimmara pass på jobbet så är jag helt död. Så därför måste jag göra någonting åt detta. Så jag slipper ta en alvedon så fort jag har jobbat.

Ha en bra kväll om vi inte hörs någonting mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0