13 januari 2010

Hej alla glada och mindre glada läsare!

Idag började jag sent, 12.25. Som jag sa igår så satt H. hemma hos sina föräldrar hela natten och morgonen pga. en tenta som han gjorde över internet. Så på förmiddagen så skjutsade han med mig. När vi kör på min gata så stannar han och börjar backa. Han hade sett världens största fågel! Jag lovar, jag har aldrig sett en så stor fågel i hela mitt liv. Den stog i grannens dike och grävde och hackade i snön. Fågeln var stor som en mellanstor hund. Det var nästan så att jag blev rädd.


Nu är jag på skolan och har precis haft svenska. Nu är det hantverksteknik snart. Fast jag är inte så säker på att vi ska ha lektion. Efter det är det samhällskunskap. Så det betyder att jag har endast tre lektioner idag. Skönt! Så när jag slutar så ska jag tvätta, tvättiden är egentligen mellan 13 och 19.
Nu ska jag hitta på någonting roligt! Ha en bra dag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0