14 januari 2010

 

Hallå!
Nu är jag på skolan. Jag ska redigera några bilder sedan får vi se om jag ska redovisa dom i eftermiddag eller i morgon.

Ni vet ju att jag var på sjukhuset förut. Det gick bra, jag gjorde gjutna sulor till mina skor. Och jag fick en glad överaskning. I vanliga fall kostar sulorna 600 kronor. Men upp till man är tjugo å är det gratis, så idag har jag alltså sparat 600 kronor dom kan användas till någotning roligare än ett par sulor till skorna :).

När jag var klar på sjukhuset så passade jag på att hälsa på bästa vännen son ligger på en annan avdelning där borta. När jag sagt hejdå och gå därifrån så sitter det en tant utanför dörren och röker. Helt plötsligt så säger hon "Du r rätt klädd, om jackan var lite längre, och hoppas du är stark om don våldtar dig!" Jag blev faktiskt lite rädd. Jag har aldrig träffat tanten förut också vräker hon ur sig detta. Men men, hon är ju sjuk, lite sund om henne.

Nu ska jag inte sitta här och skriva trams längre. Jag ska redigera bilder. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0