14 januari 2010

Nu sitter jag hemma hon H. Eller hemma hos hans föräldrar rättare sagt :). H. bjöd på sushi förut eftersom att hans mamma fyller år idag. Och såklart blev det tårta också!

När vi ätit så for jag iväg på KU, där spelade vi spel. Med andra ord :). Det vär jätteroligt! Jag älskar att spela spel. Det är avslappnande och roligt. Eller "Med andra ord" är faktiskt lite stressigt om jag ska vara ärlig. Det är ju på tid.  Haha.

H. är ute i boden och hämtar sitt gamecube tror jag. Så jag sitter här och skriver, samtidigt som jag spelar facebookspel :) För tillfället har jag fastnat för Country Life. Haha

Nu måste jag skörda litegranna ;) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: friday

Jag älskar dig!

2010-01-15 @ 10:02:44
URL: http://amazingfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0