15 januari 2010

Jag min idiot slog av väckarklockan i sömnen så jag missade skolan idag. Men det var nog lika bra det med tanke på min huvudvärk, snuva och halsont. Jag är nog lite sjuk.

H. sitter och spelar tvspel medan jag som vanligt sitter på facebook med mina spel :P. haha.

En före detta kompis till mig är gravid. Jag funderar på hur hon ska klara av det. Nu har jag inte pratat med henne på över ett år så jag vet inte hur mycket hon har förändrats. Hon kanske har mognats så pass att hon vet vad hon ger sig in på. Jag hoppas det iallafall :) . Men jag önskar henne lycka till. Ibland läser jag hennes blogg också. För att veta hur det går för henne. Det är ju klart att jag saknar henne ibland.

Kommentarer
Postat av: mikaela

det kommer nog fungera ska du se..

2010-01-15 @ 18:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0