17 januari 2010

Nu är det ju en ny dag, men jag berättar om det som var under vkällen som om det är idag. Fattar ni? Efter en härlig middag och lite spel hemma hos mig så sitter vi nu i lägenheten. Vi ser på tv och dricker lite vin. Härligt må jag säga :) Det är "Summer catch" på tv6. Vi håller på att tina lite kött för att steka. Gottgott!

Vad har  vi gjort under dagen då? Vi vaknade någon gång runt två-tre tiden. Så då åt vi lite mackor. Jag spelade facebookspel medan H. spelade gamecube. Sedan runt sextiden for vi och hans föräldrar hem till mig på middag som mamma och pappa bjöd på. Biffstroganoff, en av mina favoriter :). Sedan spelade vi "När då, då?" och "Med andra ord" ( som är mitt favoritspel). Jag har iallafall haft en underbar kväll.

Men nu ska jag fixa köttet. Vi hörs i morgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0