24 januari 2010

Hallå allihopa! Idag är det söndag och idag är det (tyvär) dags för min älskade H. att åka tillbaka till örebro. Tåget går runt tvåtiden så jag ska köra han och Hampus till tåget. Men som tur är (för mig) så är det inte så lång tid kvar till H. ska komma upp igen. Vecka 8-12 ska han ha praktik på Sundsvall energi, korstaverket. Så då får jag ha min prins här ganska länge :)

Igår var H. på maskerad, han hade klätt ut sig till raggare, med skinväst och stor bak under läppen:P Själv var jag med Sudden hela kvällen. Först såg vi på Mr Bean på tv, sedan surrade jag på med hans mamma. Hon är så härlig. Det var någon som sa att det vaar spelning på Railway su vi kikade på deras hemsida, men det stog ingenting om någon spelning så vi var bara hemma hos honom istället och såg på Crocodile dundee istället.

När jag blev hungrig så for jag iväg mot McDonalds inne i stan, H. ringde när jag var på väg så jag hämtade upp han i bosvedjan inna vi fortsatte till stan. Väl inne på McDonalds så beställde jag en bigmac och hotwings. Bredvid vårat bord så satt det ett gäng med fulla killar och tjejer. Tuffa (barnsliga) killar på mste jag säga, haha.
När vi kom hem så la vi oss och somnade ganska snabbt.

Nu ska vi hem till H. och packa hans grejer innan han ska åka.

Ha en bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0