25 januari 2010

Hejhej! Idag är det den 25e, och alla vet ju vad det innebär. Löning! Jag  fick ganske mycket idag, men det är ju för att jag jobbade en hel del under julhelgen. För att vara suktig så har jag lagt undan alltihopa. Jag känner mig stolt. För ni som känner mig vet ju att så fort jag får pengar så far jag iväg och handlar någonting. Men inte denhär gången.

Som jag skrev igår så köpte jag en webcam, världens bästa Friday köpte också en, så nu sitter vi och camar med varandra :) Det coola med våra cameror är att när man nuddar den så byter den färg. Man kan ha röd, blå, grön,isblå,och lila:) ganska roligt faktiskt :D

Nu ska jag mata katten och göra lite mat till mig själv. Det blir stekta pärer, stekt ägg och hamburgare(endast köttet). Sedan när jag är mätt så måste jag sätta mig och räkna lite matte. Så ni får ha en bra dag utan mig nu, eller vi får se om jag skriver mer sedan kanske.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0