26 januari 2010

God morgon mina små vänner! I morse vaknade jag strax efter fem av att hela min vänstra hand var bortdomnad. Jag vet att jag inte legat på den så att den domnat bort, för jag vaknade på högerarmen. Efter en stund somnade jag igen efter att ha försökt få bort domningen genom att massera handen. Klockan nio när jag vaknade så är den fortfarande domnad. Jätteläskigt.

Nu sitter jag här med nytvättat hår och bortdomnad vänsterhand. Dessutom så finns det ingen hårtork här. Haha. Den här morgonen började ju bra :P Dessutom är det kallt i lägenheten. Elementen är på fullt med det är fortfarande kallt. Så jag har satt i gång en kupévärmare som frida har i lägenheten. Om den är på till jag kommer hem igen klockan ett så borde det ju vara varmt här, eller var tror ni?

På dagens schema står det religionskundskap A 10.10-11.25 och sedan är det klassråd fram till12.05. Kortdag alltså, härligt. När jag slutat ska jag ta ut tvåhundra svenska riksdaler och köpa biljetter till Hedbergas vårshow på onsdag. Mamma, jag och systeryster ska gå med en kompis (+ hennes familj) till syrran. Om nu bor i sundsvall så borde ni värkligen gå och kolla. Vårshowarna brukar vara supeerduperbra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0