29 januari 2010

God kväll ni underbara! Mamma kom och hämtade mig förut rund femtiden, då for vi hem och åt middag och efter det så for vi till birsta och handlade litegranna. Mamma och pappa ska på 40årskalas i morgon kväll hos pappas kusin. Mamma visste inte riktigt vad hon ska ha i mogon så därför for vi iväg.

Vi hittade inte någonting förutom strumpbyxor som hom köpte. Så det blir någon av de fina rutiga kjolarna hon redan har. Själv så köpte jag ett par superfina skinhandskar på Lindex, halva reapriset, så jag betalade bara 50 kronor. Bruna och det ser ut som att det är vanliga fingervantar under, men det sitter ihop:)



När vi kom hem så åt vi glass och kikade på "Jalla!Jalla!" på tv1000nordic. En underbart rolig film. Det var länge sedan jag skrattade så till en film.

Nu har jag tvättat en massa kläder i handfatet. Jag är för lat för att gå ner och boka en tvättid så handfatet funkar bra för mig:P Haha. Både tröjor, underkläder och jeans:P Men rent blev det kan jag lova!

Nu ska jag ställa klockan innan jag glömmer det. Jag ska ju jobba i morgon 11-16. Sedan ska jag köta mamma och pappa till festen. Jag ska också ut och ha roligt! Jag ska med Carro till Memento, och jag kan ha hur roligt som hellst när jag går ut, ääven fast jag inte dricker. Det är det inte alla som kan:P Och jag kan lova att vi ska sjunga kareoke och dansa lika mycket som vanligt när vi går ut. Shit vad jag älskar den tjejen. Helt underbar! HÄR är hennees blogg.

Kommentarer
Postat av: Annie

Ok, ja jag bor ju uppe i lappmarkerna så egentligen har jag jäääätte långt till de bästa träffarna (classic car week i rättvik tex) men min sambos familj bor utanför uppsala så vi firar sommrarna med dem och åker tillsammans hela gänget på träffar.

Oj finns så mycket fina bilar. Tidigare var jag inne på cadillac -58 cab. Såg en sån fin puderrosa pearl med svart cab förr förra sommaren som jag kära ner mig i. Men allt före 58 är ju också nice, bulligt och fint. hade gärna haft en pinstripad 40-talare.

Din favorit då? : )

2010-01-29 @ 23:56:40
URL: http://annieslycka.blogspot.com
Postat av: friday

Fan vad jag älskar min carolina!

2010-01-30 @ 02:48:39
URL: http://amazingfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0