30 januari 2010

God kväll mina vänner! Idag har jag jobbat, det kom mycket folk i omgångar. Jag stog endast i driven. När jag slutat så for jag hem till mamma och pappa. Hjälpte mamma med vad hon skulle ha på sig ikväll. Det blev en rutig skitsnygg kjol, ett par svarta strumpbyxor, svart blus och grå kavaj.

Nu har jag kört bort mamma och pappa till johannedal på festen. Så nu är det bara jag kvar:P Ikväll ska jag iallafall ha en tunika som jag väldigt sällan använder. Jag köpte den på Gina i våras för 40 kronor. Sedan ska jag såklart ha mina nya favorikstövlar från DNA :)




Nu ska jag nog ringa till Carro och se när jag ksa komma bort:P Föresten, sa ajag att jag ska vara nykter ikväll? Jag kommer ha så sjukt roligt iallafall (Y).

Kommentarer
Postat av: friday

Ser att du har städat bort julen, eller tomtarna iaf! Har tänkt på det mycket! Så tack vännen! Fan vad jag älskar dig!

2010-01-31 @ 12:32:52
URL: http://amazingfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0