9 juni 2010



Hallå där kött&blåbär!

Jag springer omkring halvnaken i lägenheten medan jag städar/lekar kläder/funderar vad jag ska äta:P
Idah ska jag jobba fram till sju och sedan ska jag tillsammans med resten av klassen dekorera stuentflaket.
Fattar ni att vi tar studenten i morgon? För mig är det helt ofattbart. Från och med i morgon är jag vuxen på
riktigt, jag får stå på egna ben för första gången på riktigt.

För mig har skolan varit en säkerhet, jag har alltid vetat vad jag ska göra. Men nu då? Visst, jag har ett jobb,
men det blir en helt annan sak nu. Från och med i morgon kommer jobblönen vara min enda inkomstkälla.
Från och med i morfgon börjar allvaret.

Jag kan lova att jag ser fram emot det, IMORGON ÄR FÖRSTA DAGEN PÅ RESTEN AV MITT LIV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0